Informacje ogólne
- Składanie zamówień w naszym sklepie nie wymaga od Ciebie zakładania konta jednak zalecamy abyś przed dokonaniem pierwszego zakupu je założył. Dzięki temu będziemy mogli Cię informować o promocjach oraz nowościach wprowadzanych do naszej oferty. Proces realizacji zamówienia będzie też bardziej czytelny - będziemy Ci wysyłali maile z informacją o każdym kolejnym kroku w procesie realizacji zamówienia.
- Nasza oferta w 90% składa się z produktów, które możesz personalizować według własnych potrzeb dlatego podanie wszystkich danych do realizacji zamówienia zawsze bardzo przyspiesza proces jego realizacji.
- Jeżeli pominąłeś, któryś z kroków realizacji zamówienia możesz z nami się skontaktować później mailowo i tam ustalić wszystkie szczegóły.
Jak składać zamówienie?
- Wejdź na stronę interesującego Cię produktu.
- Wypełnij wszystkie niezbędne dane do personalizacji produktu. Dane te podajesz w sekcji Dopasowanie produktu takiej jak na zdjęciu poniżej:
- Poszczególne pola tekstowe w zależności od rodzaju produktu będą się różniły.
- Po dodaniu wszystkich informacji potwierdź je przyciskiem ZAPISZ DOSTOSOWANIE
- Część produktów z naszej oferty zawiera także opcje wyboru kolorów oraz przygotowanych przez nas wzorów.
- Po uzupełnieniu wszystkich niezbędnych informacji do realizacji zamówienia możesz dodać swój produkt do koszyka za pomocą przycisku Dodaj do koszyka
- Możesz przejść teraz do koszyka lub kontynuować zamawianie kolejnych produktów.
- W koszyku zostaną wyświetlone wszystkie produkty, które chce zakupić razem z informacjami dotyczącymi dostosowania ich do Twoich potrzeb. W kolejnych krokach będziesz musiał podać dane do wysyłki, wybierzesz rodzaj dostawy oraz przewoźnika oraz opłacisz zamówienie w wygodny dla Ciebie sposób. Informacje na temat form dostawy znajdziesz na stronach:
Dostawa Metody płatności - Czas realizacji zamówienia w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - liczony jest od dnia uznania naszego rachunku bankowego.
Najczęściej zadawane pytania:
- Nie podałem wszystkich danych podczas składania zamówienia. Czy mogę je gdzieś uzupełnić?
- dane możesz nam wysłać bezpośrednio na maila. Jeżeli użyjesz tego samego adresu co podczas składania zamówienia to skojarzymy te dane z zamówieniem automatycznie. Możesz też wysłać dane w odpowiedzi na wiadomość z naszego sklepu potwierdzającą twój zakup. - Nie mogę załączyć pliku z moim projektem lub logo do zamówienia. Czy popełniam jakiś błąd?
- pliki z logo mogą mieć różne formaty i rozszerzenia. Niestety formularz dostosowania produktu nie jest w stanie przyjąć każdego rodzaju plik. Jeżeli nie masz pliku w formacie png, bmp lub jpg to po złożeniu zamówienia prześlij nam plik na skrzynkę mailową. - Na miniaturze wybranego projektu dane się nie zmieniają mimo, że wpisałem wszystko w Dopasowaniu produktu. Czy projekt będzie wykonany zgodnie z podanymi przeze mnie informacjami?
- miniatura nie zmienia się po wpisaniu Twoich danych. Mimo to przygotujemy projekt według informacji, które wpisałeś podczas składania zamówienia.