Informacje ogólne

  • Składanie zamówień w naszym sklepie nie wymaga od Ciebie zakładania konta jednak zalecamy abyś przed dokonaniem pierwszego zakupu je założył. Dzięki temu będziemy mogli Cię informować o promocjach oraz nowościach wprowadzanych do naszej oferty. Proces realizacji zamówienia będzie też bardziej czytelny - będziemy Ci wysyłali maile z informacją o każdym kolejnym kroku w procesie realizacji zamówienia.
  • Nasza oferta w 90% składa się z produktów, które możesz personalizować według własnych potrzeb dlatego podanie wszystkich danych do realizacji zamówienia zawsze bardzo przyspiesza proces jego realizacji.
  •  Jeżeli pominąłeś, któryś z kroków realizacji zamówienia możesz z nami się skontaktować później mailowo i tam ustalić wszystkie szczegóły.

Jak składać zamówienie?

  1. Wejdź na stronę interesującego Cię produktu.
  2. Wypełnij wszystkie niezbędne dane do personalizacji produktu. Dane te podajesz w sekcji Dopasowanie produktu takiej jak na zdjęciu poniżej:
    Dostosowanie produktu

  3. Poszczególne pola tekstowe w zależności od rodzaju produktu będą się różniły. 
  4. Po dodaniu wszystkich informacji potwierdź je przyciskiem ZAPISZ DOSTOSOWANIE
  5. Część produktów z naszej oferty zawiera także opcje wyboru kolorów oraz przygotowanych przez nas wzorów
    Wzór ozdobny

  6. Po uzupełnieniu wszystkich niezbędnych informacji do realizacji zamówienia możesz dodać swój produkt do koszyka za pomocą przycisku Dodaj do koszyka
  7. Możesz przejść teraz do koszyka lub kontynuować zamawianie kolejnych produktów.
  8. W koszyku zostaną wyświetlone wszystkie produkty, które chce zakupić razem z informacjami dotyczącymi dostosowania ich do Twoich potrzeb. W kolejnych krokach będziesz musiał podać dane do wysyłki, wybierzesz rodzaj dostawy oraz przewoźnika oraz opłacisz zamówienie w wygodny dla Ciebie sposób. Informacje na temat form dostawy znajdziesz na stronach:
    Dostawa Metody płatności
  9. Czas realizacji zamówienia w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - liczony jest od dnia uznania naszego rachunku bankowego.

Najczęściej zadawane pytania:

  1. Nie podałem wszystkich danych podczas składania zamówienia. Czy mogę je gdzieś uzupełnić? 
    - dane możesz nam wysłać bezpośrednio na maila. Jeżeli użyjesz tego samego adresu co podczas składania zamówienia to skojarzymy te dane z zamówieniem automatycznie. Możesz też wysłać dane w odpowiedzi na wiadomość z naszego sklepu potwierdzającą twój zakup.
  2. Nie mogę załączyć pliku z moim projektem lub logo do zamówienia. Czy popełniam jakiś błąd?
    - pliki z logo mogą mieć różne formaty i rozszerzenia. Niestety formularz dostosowania produktu nie jest w stanie przyjąć każdego rodzaju plik. Jeżeli nie masz pliku w formacie png, bmp lub jpg to po złożeniu zamówienia prześlij nam plik na skrzynkę mailową.
  3. Na miniaturze wybranego projektu dane się nie zmieniają mimo, że wpisałem wszystko w Dopasowaniu produktu. Czy projekt będzie wykonany zgodnie z podanymi przeze mnie informacjami?
    - miniatura nie zmienia się po wpisaniu Twoich danych. Mimo to przygotujemy projekt według informacji, które wpisałeś podczas składania zamówienia.


Jeśli masz inne pytania dotyczące składania zamówień, prosimy o kontakt mailowy lub za pomocą formularza kontaktowego.
Udanych zakupów :)